Meillä on ollut tosi hauskaa Laurin kanssa, ollaan vaan läpyilty ja naurettu kaikelle. Ihanaa, kun kohta on loma. Kissatkin ovat olleet tosi söpöjä.
![]() |
| Lauri teki upean letin. |
| Nipan vetoava katse. Hän ei yhtään haluaisi ruokaa. |
| Kissojen uudet kuolleet herkut. "Give fish" |
Vuokrattiin Filmtownista varmaan paras leffa vähään aikaan! Hayao Miyazakin Ponyo! Niin söpö ja liikkis. Tää biisi on myös paras elikkäs bets.
Ponyo Ponyo Ponyo sakana no ko
Aoi umi kara yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo fukurannda
Manmaru onaka no onna no ko
Aoi umi kara yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo fukurannda
Manmaru onaka no onna no ko
Peta-peta pyon-pyon
Asitte iina kakechao
Migi-migi-bun-bun
Otetewa iina tsunaijao
Asitte iina kakechao
Migi-migi-bun-bun
Otetewa iina tsunaijao
Anoko to haneru to kokoro mo odoruyo
Paku-paku chu-gyu, paku-paku chu-gyu
Anoko ga daisuki
Paku-paku chu-gyu, paku-paku chu-gyu
Anoko ga daisuki
Makkakka no Ponyo Ponyo Ponyo sakana no ko
Aoi umi kara yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo fukurannda
Manmaru onaka no onna no ko
Aoi umi kara yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo fukurannda
Manmaru onaka no onna no ko
Fuku-fuku ii ni oi
Onaka ga suita tabechi yao
Yoku-yoku mite miyo o
Ano ko mokitto mite iru
Isshoni warau to hoppe ga atsui yo
Waku-waku chu-gyu waku-waku chu-gyu
Ano ko ga daisuki
Onaka ga suita tabechi yao
Yoku-yoku mite miyo o
Ano ko mokitto mite iru
Isshoni warau to hoppe ga atsui yo
Waku-waku chu-gyu waku-waku chu-gyu
Ano ko ga daisuki
Makkaka no Ponyo Ponyo Ponyo sakana no ko
Gake no ue ni yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo onna no ko
Manmaru onaka no genki na ko
Gake no ue ni yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo onna no ko
Manmaru onaka no genki na ko

5 kommenttia:
Moi! Onko sun opettajas nimi Antti Hotti ja onko se konsertti Helsingin konservatoriolla kun Antti on konsalla mun ope ja musta tuntuu että on madollista että ollaan tavattu ja soitan siinä konsertissa kanssa. Missä päin Oulunkylää muuten asut? Siis kun oon siellä koulussa ja oon kuullu susta kaikenlaista:).
EN ole ihan varma ootko se, mutta susta oon kyllä kuullut yheltä Anun oppilaalta:).
Sori että häiritsen vielä mutta olen nyt melkein 100 % varma siitä että se olit sä koska mun pianotunnin jälkeen konsalla kun soitin Lisztiä, se henkilö joka mun luulojen mukaan olet soitti ton Mozartin konserton ekan osan joka on sun B-kurssiohjelmassa:).
ou nou! olen paljastunut :>
millon jatkat blogia?:)
Lähetä kommentti