keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Viime aikoina

Paaston lopettaminen on sujunut hyvin. Paino on noussut 1,4 kg eli mielestäni hyvin kohtuullisesti. Olen syönyt superterveellisesti ja hyvin - tuli jopa paha olo kun maistoin fazerin sinistä pedin päättäjäiskonsertissa. Sokerikoukku on siis ratkaistu. Mieli on virkeä ja hyvä. Lauantaina on Antin oppilaiden joulukonsertti, jossa soitan Rameaut, Chopinin etydin ja Prokofjevin sonaatin. Sitä ennen pitäisi jaksaa painaa analyysin ja hissan tentissä. Osaaminen kummassakaan ei ole kovin vahvaa. Selailin tänään pikkuisen hissan kuuntelulistaa, mutta eihän siitä varmaan jäänyt mitään mieleen. Olin silti yllättynyt, että tunnistin jopa joitain kappaleita (en tosin nimeltä, jota tentissä vaaditaan - pyh), Rondo.fm:n kuuntelu on siis kannattanut ^__^ jee.

 

Meillä on ollut tosi hauskaa Laurin kanssa, ollaan vaan läpyilty ja naurettu kaikelle. Ihanaa, kun kohta on loma. Kissatkin ovat olleet tosi söpöjä.
Lauri teki upean letin.

Nipan vetoava katse. Hän ei yhtään haluaisi ruokaa.

Kissojen uudet kuolleet herkut. "Give fish"

Vuokrattiin Filmtownista varmaan paras leffa vähään aikaan! Hayao Miyazakin Ponyo! Niin söpö ja liikkis. Tää biisi on myös paras elikkäs bets.




Ponyo Ponyo Ponyo sakana no ko
Aoi umi kara yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo fukurannda
Manmaru onaka no onna no ko
Peta-peta pyon-pyon
Asitte iina kakechao
Migi-migi-bun-bun
Otetewa iina tsunaijao
Anoko to haneru to kokoro mo odoruyo
Paku-paku chu-gyu, paku-paku chu-gyu
Anoko ga daisuki
Makkakka no Ponyo Ponyo Ponyo sakana no ko
Aoi umi kara yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo fukurannda
Manmaru onaka no onna no ko
Fuku-fuku ii ni oi
Onaka ga suita tabechi yao
Yoku-yoku mite miyo o
Ano ko mokitto mite iru
Isshoni warau to hoppe ga atsui yo
Waku-waku chu-gyu waku-waku chu-gyu
Ano ko ga daisuki
Makkaka no Ponyo Ponyo Ponyo sakana no ko
Gake no ue ni yatte kita
Ponyo Ponyo Ponyo onna no ko
Manmaru onaka no genki na ko

5 kommenttia:

haitari kirjoitti...

Moi! Onko sun opettajas nimi Antti Hotti ja onko se konsertti Helsingin konservatoriolla kun Antti on konsalla mun ope ja musta tuntuu että on madollista että ollaan tavattu ja soitan siinä konsertissa kanssa. Missä päin Oulunkylää muuten asut? Siis kun oon siellä koulussa ja oon kuullu susta kaikenlaista:).

Haitari kirjoitti...

EN ole ihan varma ootko se, mutta susta oon kyllä kuullut yheltä Anun oppilaalta:).

Haitari(siis kun mun nuotti näytti siltä ja hiukset myös) kirjoitti...

Sori että häiritsen vielä mutta olen nyt melkein 100 % varma siitä että se olit sä koska mun pianotunnin jälkeen konsalla kun soitin Lisztiä, se henkilö joka mun luulojen mukaan olet soitti ton Mozartin konserton ekan osan joka on sun B-kurssiohjelmassa:).

em kirjoitti...

ou nou! olen paljastunut :>

Anonyymi kirjoitti...

millon jatkat blogia?:)