torstai 14. huhtikuuta 2011

iHerbin vaikutuksia

Tänään on ollut ihana päivä! Sain eilen postista aivan mieletöntä yrttiä - tulsia. Ei huolen häivää! Uskomatonta. Soittaminen ei aiheuttanut minkäänlaista stressiä. Tyypilliset ajatukset eikä, vielä sikana opeteltavaa, miksei tää jo mee, en jaksa enää eivät vaivanneet ollenkaan. Oli vaan flow sekä mielettömät spurtit, ymmärtämiset ja rentoilut. Holy basil kerrassaan. (Ja joo, se on ihan laillinen.)

mun tie
Tuntuu, että viime päivinä tuntuu vaikealta pitää jalkoja maassa, kun pää on pilvissä. Tosiaankin! On ihan kuin hengailis vaan jatkuvassa ideaparvessa, miettii vaan kaikkia hyviä juttuja ja universumi vastaa hymyilemällä takaisin. Ideoita pursuilee joka suunnasta! Tuntuu, että kroppa ja mieli herää kevääseen luonnon kanssa.

Yhteenvetona: juu, iherb toimii ihan kivasti.

Muita lähiaikoina saapuneita pienoisia ovat entsyymit ja soijalesitiini. Entsyymit auttavat ruuan imeytymisessä ja soijalesitiini toimii emulgaattorina, joka sekoittaa veden ja rasvan.


Chilimunakas ja vuonankaalisalaatti

kananmunia
kuivattu chilipalko
murskattuja cashew-pähkinöitä
amsterdamilaista luomujuustoa
seesaminsiemeniä
cayennepippuria
himalajan suolaa
basilikaa

vuonankaalia
kurkkua
pinjansiemeniä
avokadoa
fenkolia

oliiviöljyä

Ah. <3.

Käytiin tänään myös ulkoilemassa pihalla.

Chipa löysi mulle kevään.
Ulkona oli uskomattoman keväistä. Vaikka ilma oli kolea, kaikkialla oli silti kevään tuoksu. Multa oli alkanut hengittää ja tulvia kuolleen ruohokerroksen läpi. Se oli ihan mieletöntä. Ja ensimmäiset kukatkin olivat jo puhjenneet! Oli pakko mennä syvähengittelemään puun juurelle.


Koin jännän maadoituselämyksen. Ilma oli alkanut viiletä, mutta maa oli vielä lämmin. Ja se hohkasi lämpöä! Jalkojen ja maan välillä virtasi energiaa. Hu-i-maa. Sukat tuntuivat turhilta.


Juurtuminen maahan oli ihanaa. Kuvittelin jatkuvani maan sisälle sen ytimeen asti, kasvatin juuriani maaperään.


Nyt olen menossa kovaa vauhtia kohti kevättä - ja paljasjalkaista kesää! Jarrut tuntuu olevan täysin pois käytöstä. Niinhän ne autokoulussakin kertoi taloudellisesta ajotavasta. Hillitysti (ja välillä vähän villimmin) kaasua, niin eihän sitä jarrua tarvitse ollenkaan :>



Ei kommentteja: