![]() |
| mun tie |
Yhteenvetona: juu, iherb toimii ihan kivasti.
Muita lähiaikoina saapuneita pienoisia ovat entsyymit ja soijalesitiini. Entsyymit auttavat ruuan imeytymisessä ja soijalesitiini toimii emulgaattorina, joka sekoittaa veden ja rasvan.
Chilimunakas ja vuonankaalisalaatti
kananmunia
kuivattu chilipalko
murskattuja cashew-pähkinöitä
amsterdamilaista luomujuustoa
seesaminsiemeniä
cayennepippuria
himalajan suolaa
basilikaa
vuonankaalia
kurkkua
pinjansiemeniä
avokadoa
fenkolia
oliiviöljyä
Ah. <3.
Käytiin tänään myös ulkoilemassa pihalla.
![]() |
| Chipa löysi mulle kevään. |
Koin jännän maadoituselämyksen. Ilma oli alkanut viiletä, mutta maa oli vielä lämmin. Ja se hohkasi lämpöä! Jalkojen ja maan välillä virtasi energiaa. Hu-i-maa. Sukat tuntuivat turhilta.
Juurtuminen maahan oli ihanaa. Kuvittelin jatkuvani maan sisälle sen ytimeen asti, kasvatin juuriani maaperään.
Nyt olen menossa kovaa vauhtia kohti kevättä - ja paljasjalkaista kesää! Jarrut tuntuu olevan täysin pois käytöstä. Niinhän ne autokoulussakin kertoi taloudellisesta ajotavasta. Hillitysti (ja välillä vähän villimmin) kaasua, niin eihän sitä jarrua tarvitse ollenkaan :>




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti