Kun viimein lauantaina kävin hakemassa vettä, joku typerys oli heittänyt lähteeseen maalattuja laudanpätkiä. Lähteet ovat hyvin herkkiä ja vesilaissakin on pykälä luonnontilaisten lähteiden tärvelemisestä. Onneksi lähde oli kuitenkin vielä toimiva, tosin pulppuaminen pohjasta ei ollut enää niin selvästi havaittavissa. Kuvasin lähteellä videon, mutta jostain ihmeellisestä syystä se siirtyi koneelleni väärinpäin. Tästä eteenpäin tiedän, ettei videoita kannata kuvata kännykkä oikeinpäin.
Tänään aamulla siirtelin iloisena vettä kanisterista toiseen, mutta kun Lauri puolen tunnin kuluttua avasi jääkaapin, pohjalla oli litra vettä ja kanisteri tyhjänä. Mysteeriksi jäi se, minne loput 9 litraa valuivat.
Kävin etsiskelemässä Lahdesta myös Tonttilan lähdettä, mutten löytänyt sitä :< Täytyy lähteä etsintäretkelle uudelleen koordinaattien kera. Tonttilan lähde purkautuu kallion kolosta vuolaasti, kuulostaa niin houkuttelevalta, että tämä ei voi jäädä tähän. Löysin lohdutukseksi korvasienen.
| olen pieni korvasieni |
| kariston kaunokainen |
| herkuin. |
Tein myös cashew-pashaa hieman varioidulla reseptillä (jälleen kerran). Reseptit ovat yliarvostettuja. Maku ja fiilis ratkaisee ^__^ Suuntaa antavat reseptit kunniaan.
![]() |
| aurinko on ystävä. |
| Pure love. |
Maadoittuminen ja meditaatio rauhoittavat mieltä. ♥
Tästä viikosta tulee taas paras.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti