Olen pian lähdössä vaihtamaan talvirenkaita ja joudun skippaamaan solfatunnin sen takia. Kuitenkin jonotan siellä koko päivän Harry Potteria lukien, koska tänään on maanantai ja pak pak pakkasta. Tähän hätään tarvitaankin kesäkuvia, niin marraskuukaan ei tunnu niin pahalta.
5 kommenttia:
<3
Hienoja kuvia :) Missä on otettu? Upea toi sateenkaari myös..
Kiitos ^__^ Kuvat on viime kesäiseltä Ranskan-matkalta. Tutkailtiin vähän Rivieraa :>Sateenkaari oli vielä hienompi luonnossa <3 aivan upea meren yli koko horisontin matkalta kaartuva.
Oo, kesäkuvat ^_____^
on talvikin ihan jees ! ^___^
Lähetä kommentti