maanantai 6. helmikuuta 2012

Maanantaionnea

Onnistuminen, oppiminen ja onnellisuus kulkevat käsi kädessä. Vaikka tiet ja raiteet ovat olleet lumipyryjen takia poikki ja mittareiden elohopeat tapissa, olen tänä viikonloppuna kulkenut suorinta, helpointa ja hauskinta tietä kohti hyvää mieltä. Moni teistäkin on varmasti lukenut lauantaisesta Ravintolapäivästä ja käynyt mitä mainioimmissa laaturavintoloissa. Itse päädyin kahteen mahtavaan vaihtoehtoon, kumpikin täydellinen juuri tarkoituksessaan.


Kakkugalleriassa Elävän ravinnon yhdistyksen tiloissa Museokadulla sijaitsivat ehdottomasti parhaat kakut. Päädyin lauantain aikana käyttämään 70 euroa kakkuihin ja herkkuihin... Toisaalta maksoin lähes kaiken kolikoilla, joita sain kirpputorilta viedessäni sinne kaikki dvd:t ja turhat kirjat. Ihmiset ovat jopa huvittavia hintatietoisuudessaan:  "Tämä maksaa vain euron! Pakko ostaa." Hyvä sinänsä mulle, jotta voin vaihtaa turhat roinani laatulaitteisiin ja -ruokaan.





Toinen kakkumesta oli Fake Cake Pihasalissa Kalevankadulla. Mieletön tunnelma ja paikka! 


Joku oli vähän innoissaan, kun löysi uuden ystävän :)




Vaikka kakut ovatkin superhyviä, muistakaa syödä tarpeeksi vihreitä ^___^ Mä juoksen bussiin ! 


Näihin kuviin <3

Ei kommentteja: