perjantai 16. joulukuuta 2011

Mielialan nostatusta ja stressinpoistoa

Juon just ihan mieletöntä eliksiiriä ja se inspiroi mut välittömästi kirjoittamaan reseptin ylös. Reseptikirjan pitäminen ja ylöskirjaaminen on muutenkin ihan mahtava juttu. Blogilla reseptin voi samalla välittää ties kuinka monelle. <3 Olin niin fiiliksissä pirtelöstä, että unohdin ottaa entsyymin. Nää entsyymit on aivan uskomattomia, ruoka sulaa aivan täydellisesti ja vatsaa ei kipristele syömisen aikana tai sen jälkeen. Suosittelen ihan kaikille ja varsinkin sunfoodisteille. 









Mustikkainen elämäneliksiiri

1 dl liotettua cashew'ta
3 dl mustikoita
1/2 ruukkua pinaattia
1,5 tl spirulinaa
2 tl macaa
2 tl lucumaa
2 tl mucunaa
2 tl tulsia
2 tl brahmia

- Liota cashew't yön yli lasipurkissa. Kaada liotusvesi pois ja huuhtele halutessa. Blendaa lähdeveden kanssa maidoksi.
- Lisää pakastetut mustikat ja pinaatti, blendaile menemään.
- Lisää jauheet ja Udo's oil sekä lesiitini. Lisää vettä sen verran, että saat haluamasi koostumuksen. Blendaa sametinpehmeäksi.

Enjoy <3




PS. Toimii ihan törkeen hyvin + maistuu karkilta ja jugurtilta <3. Ding.

5 kommenttia:

Wilhelmina Duchamp kirjoitti...

Moi! Luen aina sillon tällön sun blogia ja tää on vaan niin kiva ja ihana et tuun aina iloseks! Kiitos ja lämpimiä terkkuja sekä hyviä viboja! t. Mindele

Wilhelmina Duchamp kirjoitti...

Ps. Ei hajuukaan mikä toi mun ihme google-nimi on, varmaan joku mahtava salanimi vuodelta 2004, nam nam. :D

em kirjoitti...

Moi Mindele ( ihan paras Wilhelmina :D) ^___^

Ihana päivänpiristyskommentti - kiitos!! Jaksaa taas höpöttää hassuja juttujaan blogiin <3

Voi hyvin ja lämpimiä terkkuja takaisin <3

Anni Minerva kirjoitti...

Hei! En löytänyt yhteystietojasi täältä, joten laitan kommenttina asiani. Valitettavasti blogini jouluarvonnassa arpaonni ei osunut kohdallesi, mutta haluaisin kuitenkin muistaa sinua pienellä siveydenpuunmarjapaketilla ilahduttavan kommenttisi ja inspiroivan blogisi vuoksi. :)
Lähetätkö siis osoitteesi sähköpostiini:
annsalmi@paju.oulu.fi
niin kirjekuori lähtee mahdollisimman pian postiin.

Ihanaa joulunaikaa sinulle!

P.S. Sinulla on upean paksut hiukset! <3 (ja kaunis olet muutenkin :)

em kirjoitti...

Ihana Anni, kiitos! ^__^ <3 Laitan heti sulle sähköpostia :)