torstai 18. elokuuta 2011

Vaeltava liekki

Ajattelin kirjoittaa jotain yleistä itsestäni, mutta yhtäkkiä ruutuun alkoi pulputa vaikka kuinka yksityisiä ja henkilökohtaisia asioita. Liekki, tulistuminen, leimahtaminen ja sammuminen, ilmaisu, mielipiteen vaihtaminen kesken lauseen, pianon soittaminen, musiikki, rachmaninov, chopin, huolehtiminen, lukkoon meneminen, epävarmuus, saamattomuus, korkealle kurkottaminen, tavoitteiden saavuttaminen, haaveilu, suunnittelu. Tietenkin tämän julkaiseminen aiheuttaa tosi paljon ahdistusta, koska negatiivinen palaute on ehkä ikävintä, mitä voi saada. Toisaalta itsevarmuuden hetkillä tuntuu, että mikä tahansa on mahdollista.

Kohtalokasta pohdintaa seuraa debyyttini Rachmaninovin kakkosessa Italiassa Chioggiassa vuonna 2008.

S. Rachmaninov: Piano concerto no 2 op. 18, C minor, 1st movement Moderato

Viime aikoina olen puuhastellut mm. seuraavaa

Vieraillut Smoothie Studiossa -> katso video lopussa ^__^

Leireillyt Seinäjoen Omena-hotellissa

Hengannut Eviran päämajan läheisyydessä.

Soudellut muiden pällistellessä rannalla ^_^

tällaisella paatilla.

Fiilistellyt elokuun ensimmäisiä auringonlaskuja.

Liekehtinyt.

Liekittänyt mansikoita ja viinirypäleitä.

Katsellut "Beauty"-kuvia
Ja sitä auringonlaskua.

Syönyt ahvenia, luomusiitakkeita ja luomupapuja

Iltalähteillyt. (kanisterithan on ihan täysiä, supermieheni <3)

Joet saavat alkunsa pienistä puroista.

Pastellinsävyinen Sipoo.
Lopuksi ihana Jaakko <3.


Ainiin ja älkääs nyt sit haukkuko mun teini-Rachmista!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Emman omin sanoin: olet parhautta! t. isi

Fane kirjoitti...

Tätä on venattu :) KIITOS! Ja hyvä, kun itsekritiikki hellitti sen verran että laitoit ton Rachmiksen tänne - hyvähän se oli! Nyt vaan lisää omaa kamaa nettiin, niin susta tulee pian SE Raw Pianisti :)))

Ja hei lue tosta yltä: olet parhautta! (kyllä isit tietää!)

em kirjoitti...

Kiitos molemmat ^___^ olette ihania ja itse parhautta.

Eilen juuri tein raakavedoksia upeista videoista, jotka on kuvattu kännykkäkameralla. Vielä pitäisi velhoilla sen verran, että osaan yhdistää kuvan ja äänen ^_^ Tai sit lainata äidin videokameraa... :> Must on kivempi ku on video mukana!